Préaw

Age is just a number, maturity is your choice.
Katılım
5 Kas 2021
Mesajlar
99
Tepkime puanı
85
Puanlar
450
Yaş
15
Konum
Tekirdağ
Discord
Préaw#0001
:zumrut: World Edit Plugini Kullanımı ve Komutları :zumrut:

Selamlar forum sakinleri, sizlere World Edit plugininin detaylı kullanımını ve oyun içi komutlarını anlatacağım.

Komutlar hakkında detaylı bilgi:
Öncelikle World Edit'i kullanmamız için gereken Tahta Baltayı almalıyız, bunun için "//wand" kullanmalıyız.
-

"//set <blok kodu>" bu Komut tahta baltayla sol tıkla seçtiğimiz 1. yer ve sağ tıkla seçtiğimiz 2. yer arasındaki tüm yeri kodunu yazdığımız blok ile doldurur.
"//size" tahta balta ile seçtiğimiz iki yer arasındaki blok sayısını söyler.
-
"//set 0", "//cut" veya "//set air" tahta balta ile seçtiğimiz alanı hava ile kaplar. Ayrıca "//undo" komudu ile yanlışlıkla bir blok ile doldurduğumuz yeri tekrardan eski haline çevirmemizi sağlar.
-
"//walls <blok kodu>" tahta balta ile seçtiğimiz alanın etrafına istediğiniz bloktan duvar yapar.
"
//stack <sayı> <yön>" seçtiğiniz yerdeki blokları istediğiniz yöne istediğiniz kadar yükseltmenizi sağlar.
Yönler: "up, north, east", Örnek: "//stack up 15" Seçtiğimiz alandaki yeri 15 blok yukarı tekrarlatır.
-
"//copy" tahta balta ile seçtiğimiz iki yer arasındaki blokları kopyalar.
"//paste" tahta balta ile kopyaladığımız yeri olduğumuz yere yapıştırır.
Dip Not: Seçtiğimiz alanı nerede kopyalarsak onu yapıştırdığımızda da durduğumuz yere göre yapıştırır.
-
"//rotate <değişme açısı>" kopyalanan bölgenin açısını değiştirir ve yapıştırıldıktan sonra başka bir yöne bakarak gözükmesini sağlar.
Örnek: "//rotate 180" yapıştırdığımız yeri 180° döndürür.
-
"//flip" seçtiğimiz alandaki yapıyı "//rotate" komuduna göre daha iyi bir şekilde ters döndürür.
-
"//cyl <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu daire oluşturur.
"//hcyl <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş daire oluşturur.
"//sphere <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu küre üretir.
"//hsphere <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş küre üretir.
"//pyramid <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu piramit üretir.
"//hpyramid <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş piramit üretir.
 

MrTugberk

Demir cevheri gibi parlak, elmas gibi soğuk!

Katılım
7 Kas 2021
Mesajlar
46
Tepkime puanı
40
Puanlar
150
Konum
Adana
Minecraft
Discord
Alraes#8854
Steam
MrAyberk
Çok Ama Çok teşekkürler.
 

Ozden

xd
Katılım
5 Kas 2021
Mesajlar
18
Tepkime puanı
43
Puanlar
450
:zumrut: World Edit Plugini Kullanımı ve Komutları :zumrut:

Selamlar forum sakinleri, sizlere World Edit plugininin detaylı kullanımını ve oyun içi komutlarını anlatacağım.

Komutlar hakkında detaylı bilgi:
Öncelikle World Edit'i kullanmamız için gereken Tahta Baltayı almalıyız, bunun için "//wand" kullanmalıyız.
-

"//set <blok kodu>" bu Komut tahta baltayla sol tıkla seçtiğimiz 1. yer ve sağ tıkla seçtiğimiz 2. yer arasındaki tüm yeri kodunu yazdığımız blok ile doldurur.
"//size" tahta balta ile seçtiğimiz iki yer arasındaki blok sayısını söyler.
-
"//set 0", "//cut" veya "//set air" tahta balta ile seçtiğimiz alanı hava ile kaplar. Ayrıca "//undo" komudu ile yanlışlıkla bir blok ile doldurduğumuz yeri tekrardan eski haline çevirmemizi sağlar.
-
"//walls <blok kodu>" tahta balta ile seçtiğimiz alanın etrafına istediğiniz bloktan duvar yapar.
"
//stack <sayı> <yön>" seçtiğiniz yerdeki blokları istediğiniz yöne istediğiniz kadar yükseltmenizi sağlar.
Yönler: "up, north, east", Örnek: "//stack up 15" Seçtiğimiz alandaki yeri 15 blok yukarı tekrarlatır.
-
"//copy" tahta balta ile seçtiğimiz iki yer arasındaki blokları kopyalar.
"//paste" tahta balta ile kopyaladığımız yeri olduğumuz yere yapıştırır.
Dip Not: Seçtiğimiz alanı nerede kopyalarsak onu yapıştırdığımızda da durduğumuz yere göre yapıştırır.
-
"//rotate <değişme açısı>" kopyalanan bölgenin açısını değiştirir ve yapıştırıldıktan sonra başka bir yöne bakarak gözükmesini sağlar.
Örnek: "//rotate 180" yapıştırdığımız yeri 180° döndürür.
-
"//flip" seçtiğimiz alandaki yapıyı "//rotate" komuduna göre daha iyi bir şekilde ters döndürür.
-
"//cyl <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu daire oluşturur.
"//hcyl <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş daire oluşturur.
"//sphere <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu küre üretir.
"//hsphere <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş küre üretir.
"//pyramid <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu piramit üretir.
"//hpyramid <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş piramit üretir.
Güzel bir anlatım teşekkür ederiz.
 

MochStar

Hey Burda Birimi Var

Katılım
13 Şub 2022
Mesajlar
20
Tepkime puanı
8
Puanlar
150
Yaş
20
Konum
Adıyaman
Minecraft
Discord
𝔐𝔬𝔠𝔥𝔖𝔱𝔞𝔯#0001
:zumrut: World Edit Plugini Kullanımı ve Komutları :zumrut:

Selamlar forum sakinleri, sizlere World Edit plugininin detaylı kullanımını ve oyun içi komutlarını anlatacağım.

Komutlar hakkında detaylı bilgi:
Öncelikle World Edit'i kullanmamız için gereken Tahta Baltayı almalıyız, bunun için "//wand" kullanmalıyız.
-

"//set <blok kodu>" bu Komut tahta baltayla sol tıkla seçtiğimiz 1. yer ve sağ tıkla seçtiğimiz 2. yer arasındaki tüm yeri kodunu yazdığımız blok ile doldurur.
"//size" tahta balta ile seçtiğimiz iki yer arasındaki blok sayısını söyler.
-
"//set 0", "//cut" veya "//set air" tahta balta ile seçtiğimiz alanı hava ile kaplar. Ayrıca "//undo" komudu ile yanlışlıkla bir blok ile doldurduğumuz yeri tekrardan eski haline çevirmemizi sağlar.
-
"//walls <blok kodu>" tahta balta ile seçtiğimiz alanın etrafına istediğiniz bloktan duvar yapar.
"
//stack <sayı> <yön>" seçtiğiniz yerdeki blokları istediğiniz yöne istediğiniz kadar yükseltmenizi sağlar.
Yönler: "up, north, east", Örnek: "//stack up 15" Seçtiğimiz alandaki yeri 15 blok yukarı tekrarlatır.
-
"//copy" tahta balta ile seçtiğimiz iki yer arasındaki blokları kopyalar.
"//paste" tahta balta ile kopyaladığımız yeri olduğumuz yere yapıştırır.
Dip Not: Seçtiğimiz alanı nerede kopyalarsak onu yapıştırdığımızda da durduğumuz yere göre yapıştırır.
-
"//rotate <değişme açısı>" kopyalanan bölgenin açısını değiştirir ve yapıştırıldıktan sonra başka bir yöne bakarak gözükmesini sağlar.
Örnek: "//rotate 180" yapıştırdığımız yeri 180° döndürür.
-
"//flip" seçtiğimiz alandaki yapıyı "//rotate" komuduna göre daha iyi bir şekilde ters döndürür.
-
"//cyl <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu daire oluşturur.
"//hcyl <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş daire oluşturur.
"//sphere <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu küre üretir.
"//hsphere <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş küre üretir.
"//pyramid <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu piramit üretir.
"//hpyramid <blok kodu> <yarıçap>" yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş piramit üretir.
Anlatımın Çok Hoşuma Gitti Bilmeyen Arkadaşlar İçin Güzel Bi Anlatım.
 
Üst